Choose your country




Afgeleverd

Nieuwe Tracon voor Gebr. Pothuizen

Afgelopen maand hebben de Gebr. Pothuizen wederom een nieuwe Tracon afgenomen via de Van Dijk Groep uit Culemborg. Wij wensen de Gebr. Pothuizen veel kilometers toe!

2x Wesseling

Marcel Wesseling uit Sassenheim heeft weer gekozen voor Tracon distributieopleggers. De trailers zijn gemaakt voor zwaar gebruik, met het welbekende RVS achterportaal, achtersluitende laadklep, centrale vetsmering e.d. We wensen Wesseling fijne ritten toe met de opleggers!

9 LZV Combitrains voor VOS Logistics uit Oss

Om hun transport efficiency verder te verhogen, heeft Vos Logistics, Europees logistiek dienstverlener, negen LZV combitrains aangeschaft, waarvan drie kasten en zes schuifzeilers. Vos Logistics is koploper op het gebied van duurzaamheid en doet er alles aan om innovatief vervoer aan te kunnen bieden aan hun klanten. Zo wordt de inzet van de LZV combitrains gecombineerd met de schone LNG trucks. De LZV Combitrain van Tracon sluit perfect aan bij de filosofie van Vos Logistics. Enerzijds door de flexibiliteit en anderzijds door de duurzaamheid. De voertuigen zijn uitgerust met een badkuip (stootrand 5mm dik), verzinkt chassis, 'Dhollandia laadklep en een platen vloer.

Kooiaap aanhanger voor Visser uit Bolsward

Een schamel aanhangwagen met een kooiaapaansluiting zie je tegenwoordig zelden op de Nederlandse snelwegen. Onlangs hebben wij aan Visser Transport uit Bolsward een robuuste aanhangwagen geleverd met een kooiaapaansluiting, de aanhanger is compleet uitgevoerd. Een hefdak waardoor de insteekhoogte wordt vergroot, een volledig thermisch verzinkt chassis en opbouw, hierdoor heeft de trailer geen kans om te roesten en een aantal overige opties zoals aluminium planken en 10 tons assen behoren tot de uitvoering. Wij construeren onze trailers zo zodat ze een levensduur hebben van minimaal 15 jaar, een hoog laadvermogen en daarmee een lage km kostprijs. We wensen Visser veel plezier toe met hun nieuwe trailer!

Oplegger voor autotransporteur Lucius

Onlangs hebben we een oplegger geleverd met zware oprijrampen, de rampen kunnen eenvoudig opgeborgen worden onder het chassis. De rampen zijn geschikt om auto's op te rijden. We hebben gebruik gemaakt van een zwaar chassis die thermisch verzinkt is. Verder is de oplegger uitgerust met een hardhouten vloer en twee asliften. We wensen Lucius veel plezier toe met hun nieuwe oplegger!

Heavy duty schuifzeiler voor Hoogendoorn uit Rotterdam

Onlangs hebben we een zware schuifzeiloplegger geleverd aan het transportbedrijf Hoogendoorn uit Rotterdam. Het is geen standaard schuifzeiler, de oplegger is geconstrueerd voor extreem zware belading en voor een zeer lange levensduur. Hoogendoorn is gespecialiseerd in het vervoer van hout. De oplegger heeft onder andere een UNP 160 kantbalk, zware nek van 200 mm dik, 10 tons assen, hefdak en robuuste klemrongen op maat. We wensen Hoogendoorn vruchtbare kilometers toe met hun nieuwe Tracon!

Aflevering plywoodopleggers Stad Alkmaar via Volvo van der Linden

Het Noord-Hollandse transportbedrijf Stad Alkmaar heeft twee Tracon plywoodopleggers in gebruik genomen. De opleggers zijn geleverd via vd Linden van Sprankhuizen Volvo Trucks. Stad Alkmaar heeft de filosofie om zware distributie opleggers in te zetten die tegen een stootje kunnen, maar ook duurzaam zijn gebouwd met een lange levensduur. Wij als Tracon hebben trailers op maat gemaakt met een verzinkt chassis, verzinkte opbouw, zwaar chassis (18 tons nek, zware achterbalk, traanplaat in de vloer gelast etc.), hardhouten vloer en een badkuip (stootrand) uit 1 lengte. Overige opties zijn een Dhollandia laadklep, LZV pakket, liftas, Tridec sturing en centrale vetsmering van Groeneveld. Kortom: zeer complete en robuuste opleggers! Wij wensen Stad Alkmaar veel plezier toe met hun nieuwe opleggers!

Robuuste kastenoplegger voor Limitrans Almere

Het transportbedrijf Limitrans uit Almere heeft gekozen voor een zware kastenoplegger. Het bedrijf heeft een zeer verzorgd wagenpark en investeert in trailers met een lange levensduur. Deze oplegger is daar een mooi voorbeeld van. De oplegger is uitgevoerd met een zware stootrand tegen de wanden en het kopschot, de rand is uit een lengte en is gemonteerd aan het chassis. Hierdoor blijft de opbouw lang mooi. Overige specificaties zijn: een thermisch verzinkt chassis, een ondersluitende laadklep van 'Dhollandia en een hardhouten vloer met stalen omega's. We wensen Limitrans heel veel plezier toe met hun nieuwe oplegger!

Schamel aanhangwagen container voor Vlotweg Arnhem

Onlangs hebben we een nieuwe schamel aanhangwagen geleverd aan Vlotweg Verhuizingen uit Arnhem. De aanhangwagen is geschikt voor 20 ft. containers, is geheel thermisch verzinkt en is gebouwd voor een zeer lange levensduur. We wensen Vlotweg vruchtbare kilometers toe met hun nieuwe trailer.

Nieuwe Tracon voor Druijff BV Verhuizingen en Transporten

Nog maar amper twee weken geleden neemt Mark Druijff van Druijff BV Verhuizingen en Transporten uit Woudenberg zijn nieuwe Tracon in gebruik. Mark Druijff is trots op zijn nieuwe oplegger en wil deze graag zo houden. Daarom is er gekozen voor een verzinkt chassis. Ook een lichtbak van RVS uit één deel mocht niet ontbreken! Wij wensen Mark Druijff veel plezier met zijn nieuwe oplegger!

Steenbergen uit Bodegraven neemt twee LZV Combitrains in ontvangst!

Steenbergen Transport heeft gekozen voor twee Tracon LZV combitrains, de voertuigen hebben een lengte van 8.10 meter. Door middel van het uitschuifbare asstel kan er een 13.60 meter oplegger achter gekoppeld worden. Ook kan de combitrain met een ingeschoven asstel fungeren als korte city oplegger, waardoor het concept zeer flexibel is. Steenbergen is gespecialiseerd in onder meer automotive- stukgoed- en palletdistributie. Dit type transport leent zich perfect voor LZV. De trailers zijn uitgerust met een hardhouten vloer, thermisch verzinkt chassis en een ondersluitende laadklep van Dhollandia. We wensen Steenbergen veel vruchtbare kilometers toe met de nieuwe opleggers!

Holwerda neemt een nieuw container chassis in ontvangst

Via het Volvo Group Truck Center uit Almere is er onlangs voor de klant Holwerda Logistics uit Almere een nieuw verzinkt container chassis van Tracon afgeleverd. Tracon wenst Holwerda veel plezier en veilige kilometers toe!

Nieuwe schuifzeil oplegger voor De Jong

Samen met Gert Jan Hoekman van Bluekens is afgelopen maand deze nieuwe schuifzeilen oplegger afgeleverd aan Fa. L.J. de Jong en Zonen in Nieuw-Vossemeer. De heren van de Jong en Zonen kiezen voor kwaliteit om daarmee net als hun huidige trailer van een lange levensduur te genieten!

4x opleggers geleverd aan Houtplex

Afgelopen week zijn er vier heavy duty schuifzeilopleggers geleverd aan Houtplex uit Haaksbergen. Het gaat om twee opleggers met een kooiaapaansluiting. Alle voertuigen zijn geheel thermisch verzinkt en de opbouw is gespoten in kleur. Houtplex levert verschillende soorten hout en gebruiken de opleggers om hun goederen in Nederland naar hun klanten te brengen.

Open Heavy Duty voor KUBO

Afgelopen week zijn er twee open opleggers afgeleverd bij KUBO uit Monster. In de basis, een 3 assige gestuurde Open Heavy Duty oplegger. Zware Jost steunpoten en een sterk stalen volume kopschot. Vanwege het gebruik van oprijplaten is de achterkant schuin afgevlakt. Aan de zijkant van het chassis is door Tracon een speciale lade ontwikkeld zodat de chauffeur eenvoudig deze zware oprijplaten kan opbergen. Deze lade is thermisch verzinkt. Verder zijn de opleggers voorzien van rongpotten en een bok om de hoogte verschillen op te vangen. Ook voor deze bok is achter het kopschot een speciale opberging geconstrueerd. Wij wensen KUBO veilige kilometers toe!

Verdouw uit Gouda kiest voor kwaliteit

Verdouw Bouwproducten uit Gouda heeft gekozen voor twee nieuwe Tracon kooiaapopleggers. Dit zijn op maat gemaakte opleggers uitgevoerd met een ISO dak, UNP 140 kantbalken, een verlengde schuifrail klapbaar en pneumatisch bediend met drie standen. De opleggers hebben inliggende deuren met RVS stangen en zijn geheel thermisch verzinkt. We wensen Verdouw vruchtbare ritten toe met de nieuwe opleggers!

Transport Keijzer Warmond neemt een zware kooiaapoplegger in gebruik

Transport Keijzer Warmond heeft gekozen voor een robuuste Tracon oplegger. Deze oplegger is uitgerust met een kooiaapaansluiting, pneumatische kokers en zowel de opbouw als het chassis zijn geheel thermisch verzinkt waardoor roest geen kans krijgt. Omdat het transportbedrijf ook waarde hecht aan de uitstraling van hun materieel, hebben ze gekozen voor ALCOA Dura Bright velgen!

10x Open opleggers voor Alphatrans

Onlangs hebben we een serie open opleggers geleverd aan het Rotterdamse bedrijf Alphatrans. Alphatrans is een grote transporteur die de gehele Europese markt bedient. Ze zijn een specialist op het gebied van exceptioneel transport en transport naar Engeland. Alphatrans doet lang met haar materieel en heeft daarom gekozen voor zware opleggers in een verzinkte uitvoering. De opleggers hebben twee mogelijke rijstanden, koppelhoogte 1.150mm en 950mm. Hiermee kunnen ze met een groot gedeelte van hun trekkers de opleggers aankoppelen. Dit is een aanzienlijke verhoging van de flexibiliteit binnen het wagenpark. De opleggers zijn verder uitgerust met een zwaar chassis, UNP 160 kantbalken en IPE 100 dwarsliggers. De kantbalken zijn in de bedrijfskleur van Alphatrans gespoten, in combinatie met thermisch verzinken is dit uniek. We wensen Alphatrans veel plezier toe met de nieuwe serie Tracon opleggers!

Serie opleggers voor van Wanrooy uit Oosterhout!

Wanrooy transport uit Oosterhout heeft gekozen voor vijf nieuwe gestuurde kastenopleggers via Bluekens. Wanrooy kiest voor kwaliteit en dat is terug te zien in de specificaties. Het chassis bestaat uit zware IPE80 dwarsliggers in combinatie met een 18 tons nek. Het chassis is geheel thermisch verzinkt, dit om roest op lange termijn te voorkomen. De opbouw is uitgevoerd met een zwaar achterportaal en kopschot, de stalen delen zijn thermisch verzinkt, opgeschuurd, behandeld met een epoxyprimer en in kleur gespoten. Ook zijn de opleggers uitgevoerd met de unieke Tracon stootrand uit een lengte met een dikte van 5mm. Dit zorgt voor een optimale bescherming van de wanden tegen het stoten van pompwagens e.d. Overige opties zijn: Inliggende achterdeuren, een ondersluitende laadklep van Dhollandia, hardhouten vloer en een aslift. Al met al zijn het opleggers die zijn gebouwd voor een levensduur van 20 jaar of langer. We wensen van Wanrooy transport vruchtbare kilometers toe met de nieuwe opleggers!

Zware schuifzeiloplegger met 5 tons klep voor Limitrans uit Almere

Wij feliciteren Limitrans uit Almere met hun nieuwe Tracon oplegger! Het is niet een gewone oplegger... De trailer is namelijk uitgevoerd met een Dhollandia 5 tons laadklep. Deze klep vraagt veel van het chassis, Tracon maakt standaard zware chassis en kon de ideale combinatie voor de klant bieden. Daarnaast is de oplegger uitgerust met een Tridec stuursysteem, geheel verzinkt chassis en een zware vloer. We wensen Limitrans succesvolle ritten toe met de nieuwe oplegger!

Maiburg schuurtechniek kiest voor Tracon!

Het Waalwijkse bedrijf Maiburg heeft gekozen voor een zwaar uitgeruste Tracon schuifzeiloplegger met een kooiaapaansluiting. Maiburg kiest voor kwaliteit en dat zien we terug in de uitvoering. Het gehele chassis inclusief de stalen delen van de opbouw zijn thermisch verzinkt. In de vloer zijn 48 rongpotten aangebracht zodat het bedrijf alle soorten maten hout kan vastzetten. Het chassis is uitgerust met een 18 tons nek en een pneumatische bediening voor de kokers van het kooiaapsysteem. We wensen Maiburg een vruchtbare tijd toe met deze robuuste Tracon schuifzeiler!

Middenasser chassis BAS Trucks

Volvo BAS heeft een middenasser besteld met Alcoa Dura Bright. Dit chassis zal verder opgebouwd worden door Wim v/d Bosch carrosserie uit Veenendaal.

Oegema kiest voor Tracon

Oegema transport uit Dedemsvaart heeft gekozen voor een Heavy Duty Tracon kooiaapoplegger. Oegema stelt strenge eisen aan hun materieel. Tracon kon zich goed vinden in het wensenpakket van Oegema en heeft een oplegger gebouwd met een zwaar chassis; 18 tons nek, IPE80 dwarsliggers en alles volledig thermisch verzinkt. De bovenbouw is uitgerust met een Carapax dak en ons standaard verzinkte kopschot en achterportaal. We wensen Oegema vruchtbare kilometers toe!

Twee Plywood's voor Tijssen Diervoeders

Diervoederproducent Tijssen uit Hazerswoude heeft onlangs twee nieuwe kastenopleggers in ontvangst genomen. De opleggers zijn uitgerust met een Dhollandia achtersluitende laadklep, centrale vetsmering, zware lichtbakken en onze unieke stootrand uit een lengte. De firma heeft gekozen voor kwaliteit en levensduur door alle opties die hieraan bijdragen te kiezen. We wensen Tijssen mooie ritten toe met de Tracon kastenopleggers!

Bonex neemt een nieuwe Tracon Schuifzeiler in gebruik via Bluekens Volvo

Transportbedrijf Bonex uit Rijen heeft onlangs een nieuwe Tracon schuifzeiloplegger in gebruik genomen. De 3 assige oplegger is Heavy Duty uitgerust en gebouwd voor een zeer lange levensduur. Een geheel thermisch verzinkt chassis, 18 tons schoteldruk en een verzinkte opbouw zijn kenmerkende opties die positief bijdragen aan de kernwaarden kwaliteit en levensduur. De oplegger is verder Duitsland proof vanwege de TUV keuring en de kantbalken met een multi bindsysteem. De twee asliften, aluminium zijborden, ALCOA Dura Bright velgen en de anti-diefstal zeilen maken de oplegger zeer compleet en flexibel. Bonex is een zeer gewaardeerde klant van de Volvo dealer Bluekens, door het dealerschap kan Bonex terecht voor de aankoop en de aftersales van zijn nieuwe oplegger bij Bluekens. De Volvo dealer uit West-Brabant heeft alles onder 1 dak en ze leveren service en kwaliteit, dat is het grote voordeel waarom Bonex heeft gekozen voor deze combinatie. Wij wensen Bonex heel veel vruchtbare jaren toe met zijn nieuwe oplegger!

Plywood LZV Combinatie voor Van der Linden uit Waalwijk

van der Linden Groep uit Waalwijk heeft een nieuwe LZV Combitrain aangeschaft met daarachter een volgoplegger. De klant heeft gekozen voor een duurzaam geheel. De voertuigen hebben een thermisch verzinkt chassis en een zware stootrand van 5mm dik uit een lengte die tegen de wanden en het kopschot is gemonteerd. Dit is een ultieme bescherming van de wanden, zeer geschikt voor zwaar transport. Voor FLOW, onderdeel van vd Linden Groep is het gebruikelijk dat de opleggers zijn uitgerust met lat om lat betimmering voor het meubeltransport. We wensen Sander van der Linden mooie ritten toe met de combinatie!

Arts Verhuur neemt een nieuwe Tracon Kastenoplegger via BAS in ontvangst

Het verhuurbedrijf Arts uit Wijchen heeft gekozen voor een oersterke oplegger vol met opties. Onze Volvo dealer BAS Groep uit Veghel heeft een goede samenwerking met Arts verhuur, Arts was op zoek naar een duurzame robuuste oplegger met een chique uitstraling. Via BAS kwam hij bij Tracon uit. In de uitvoering komen zijn wensen aardig goed naar voren, zo heeft hij gekozen voor een zwaar RVS achterportaal in combinatie met een achtersluitende laadklep en nog vele extra opties. Zie de fotos voor het geheel. We wensen Arts goede zaken toe met de oplegger!

Combitrain voor Oost-Europese transportondernemer

Niet zo lang geleden leverde Tracon een 2-Assige Combitrain met plywood opbouw af aan een Oost-Europese transportondernemer. De wagen zal voor een grote supermarktketen gaan rijden, tussen verschillende distributiecentra. Met zijn totale lengte van 8,10 meter kan hij flexibel ingezet worden. De klant kan iedere willekeurige starre 3-asser uit zijn wagenpark koppelen en dankzij de gestuurde naloopas nog steeds binnen de wettelijk toegelaten bestreken baan blijven.

Robuuste kooiaapoplegger voor Bos Weesp

Bos Transport uit Weesp heeft een nieuwe kooiaapoplegger in gebruik genomen via Volvo Group Truck Center. De oplegger heeft een kooiaapaansluiting, aslift, trommelremmen en centrale vetsmering voor de trommels. We wensen Bos vruchtbare kilometers toe met de nieuwe oplegger!

Nieuwe schuifzeiloplegger voor Beentjes Transport

We hebben onlangs een nieuwe Tracon schuifzeiloplegger afgeleverd aan Beentjes Transport uit Heerhugowaard. Het betreft een twee assige oplegger met een ondersluitende laadklep van Dhollandia met een accubak. de oplegger heeft een verzinkt chassis en een verzinkte opbouw. We wensen Beentjes vruchtbare ritten toe.

Loonen Kooiaapoplegger via BAS Groep

Rob Loonen heeft gekozen voor een multifunctionele Tracon kooiaapoplegger, deze is voorzien van een TUV certificaat, kooiaapaansluiting, rongpotten en een degelijk verzink chassis zodat de oplegger minimaal 20 jaar meegaat. De oplegger is geleverd via BAS Veldhoven. We wensen Loonen fijne jaren toe met zijn nieuwe Tracon oplegger!

2x Heavy Duty Schuifzeilers voor Hoekstra Sneek

Het Friese transportbedrijf Hoekstra uit Sneek heeft onlangs een 3 assige starre oplegger en een City oplegger geleverd gekregen. De opleggers hebben een Dhollandia achtersluitende laadklep, een hardhouten vloer en de opleggers hebben een extra blanke laag over de standaard lak op het kopschot en het achterportaal. Beide chassis zijn geheel thermisch verzinkt. De opleggers zijn volledig gebouwd voor een zeer lange levensduur. We wensen Hoekstra veel plezier toe met zijn nieuwe opleggers!

Koeloplegger voor Geranco uit Gameren via Van Dijk Culemborg

Geranco uit Gameren heeft onlangs een Tracon koeloplegger in gebruik genomen. Een Tracon heavy duty chassis met een Vedecar koelbak, het chassis is geheel thermisch verzinkt en Geranco heeft gekozen voor ALCOA Dura Bright velgen. Verder is de oplegger uitgevoerd met een gietvloer, dak vloer rails en een Dhollandia achtersluitende laadklep. De oplegger is geleverd samen met een nieuwe Volvo trekker via van Dijk Culemborg. Veel plezier toegewenst met de nieuwe oplegger Geranco!

Klant Huisman uit Druten koopt twee extra opleggers

Huisman Transport uit Druten heeft 2 nieuwe opleggers geleverd gekregen via BAS Trucks Nijmegen. een Plywood 13.60 meter oplegger en een City schuifzeiler. Beiden zeer compleet. We wensen Huisman veel plezier toe met de nieuwe opleggers!

Unieke Tracon oplegger voor De Baat uit Gorinchem

Hans de Baat Olieprodukten B.V. uit Gorinchem heeft vorige week een nieuwe Tracon in ontvangst mogen nemen. Hans de Baat Olieprodukten, opgericht in 1990 is een zelfstandige, onafhankelijke oliegroothandel. Bij Hans de Baat Olieprodukten is snelheid gewenst. Alle binnenkomende orders voor brandstoffen en/of smeermiddelen worden op werkdagen binnen 24 uur bezorgd op de gewenste locatie.

Door het wisselende werk hebben zij de ene keer een oplegger met een kooiaap nodig en de andere keer een laadklep. Daarom hebben zij gekozen voor een oplegger met een combinatie tussen een kooiaapconstructie en een achtersluitende laadklep. Dit is een unieke combinatie die zelden voor komt. Vorige week is deze oplegger afgeleverd.

Wij wensen Hans de Baat Olieprodukten B.V. goede kilometers toe met deze unieke Tracon!

Heavy duty in UK

In Februari heeft het Britse transportbedrijf AET Transport services uit Poole (UK) zijn nieuwe twee asser in ontvangst mogen nemen. De trailer is rijk uitgerust met onder andere; een RVS achterportaal, Dhollandia achtersluitende laadklep, Groeneveld smeersysteem, hardhouten vloer en verzinkt chassis. Het is een prachtige wagen om te zien en daarmee een mooi stukje reclame op de linker kant van de weg.

AET Transport is een bedrijf wat internationaal gespecialiseerd is in het verplaatsen van fabrieksinventaris en machines. Daarnaast rijden zij met een vloot van zo een 20 city schuifzeil combinaties distributie voor Palletways. De nieuwe Tracon zal vanaf heden de vloot voor het pallet transport komen versterken.

De Engelse transportondernemer koos voor Tracon vanwege de robuuste bouwwijze en de lange levensduur. Tracon wenst AET Transport services veel veilige kilometers toe!

Primeur! Tracon LZV combinatie van 32 meter voor Vos Logistics

Primeur! Onlangs heeft Vos Logistics de stap gezet om een extra lange LZV combinatie op de weg te zetten. Vos Logistics heeft namelijk besloten om in Zweden te gaan rijden met 32 meter lange combinaties. Om dit mogelijk te maken hebben zij gekozen voor een samenwerking met Tracon Ecocombi, dit vanwege de jarenlange ervaring van Tracon Ecocombi op het gebied van LZV. De LZV configuraties zijn als volgt samengesteld: trekker + oplegger + dolly + oplegger. De test zal duren tot 2017. Vos Logistics behoort tot een van de grotere transportbedrijven van Europa. De stap om in Zweden met EcocombiXL te gaan rijden is een goed voorbeeld van het innovatieve karakter van Vos Logistics. Tracon Ecocombi wenst Vos Logistics goede kilometers toe!

Prachtige LZV combinaties voor Van Uden uit Haaften

Onlangs is het wagenpark van Van Uden uit Haaften uitgebreid met zes nieuwe Tracon LZV combinaties. Vier LZV combinaties bestaande uit motorwagen-dolly-oplegger en twee LZV combinaties bestaande uit trekker combitrain en een oplegger. In samenwerking met Volvo en Scania die de motorwagen chassis leverden is de 45 mm schuimwanden opbouw op alle wagens bij Tracon opgebouwd. Dit zodat de motorwagens naadloos aansluiten op de volgopleggers en samen een mooi span vormen. Van Uden kiest voor kwaliteit en lange levensduur, dat is ook deze keer weer goed terug te zien in de configuraties. Ze hebben gekozen voor een thermisch verzinkt chassis, hierdoor voorkom je roest. De voertuigen zijn ook uitgerust met de Tracon stootrand uit een lengte, dit is een zeer goede bescherming voor de wanden. Extra opties zijn: Optiturn en Optiload, doorlaaddeuren met een pneumatisch bedienbare overrijplaat en combirails op twee hoogtes. We wensen van Uden heel veel plezier toe met deze prachtige combinaties!

Gebr. Van Veldhuizen in Veenendaal neemt een 13.60 schuifzeiloplegger in gebruik

Het familiebedrijf Van Veldhuizen Transport te Veenendaal heeft deze week een nieuwe Schuifzeiloplegger in gebruik genomen. Veldhuizen is een vooruitstrevend transportbedrijf die de laatste jaren sterk is gegroeid. De schuifzeiloplegger is uitgerust met een Tridec stuursysteem op de laatste as, een 2.5tons 'Dhollandia achtersluitende laadklep met accu's en centrale vetsmering van Groeneveld. Naast deze opties heeft de oplegger dak/vloer rails, aluminium huifplanken en een reservewiel. De gehele oplegger is thermisch verzinkt en robuust gebouwd. Wij wensen ze veilige en vruchtbare kilometers toe met de nieuwe oplegger!

Autonome schuifzeilaanhangwagen voor Bulstra Drachten

Bulstra Transport uit Drachten heeft onlangs een nieuwe schamel aanhangwagen in ontvangst genomen. De aanhangwagen is gebouwd naar de "Bulstra normen". Bulstra zit veel in de distributie en de verhuizingen, zijn materieel moet in dit werk absoluut tegen een stootje kunnen. Tracon Ecocombi rust haar voertuigen standaard uit met een zwaar chassis en een robuuste opbouw, zodat de trailers minimaal 20 jaar mee kunnen. Deze aanhangwagen is standaard uitgerust met de volgende specs: chassis met dwarsliggers om de 38cm, de stalen delen van het kopschot en het achterportaal zijn 5mm dik en robuust afgewerkt. Standaard zijn de stalen delen geheel thermisch verzinkt, daarna opgeschuurd, behandeld met een epoxyprimer en uiteindelijk in kleur gespoten. Bulstra heeft ook de keuze gemaakt om het chassis geheel thermisch te verzinken, zodat deze ook beschermd is tegen roest. Qua overige specificaties is de aanhangwagen uitgerust met een Tracon Strap bindsysteem, zijborden rondom en anti-diefstal zeilen. Kortom erg compleet. Wij wensen Bulstra vele succesvolle kilometers toe met zijn nieuwe Tracon aanhangwagen!

Heavy Duty Kastenoplegger voor Zwerus Ijsselmuiden

Zwerus Transport uit Ijsselmuiden is sinds kort de trotse eigenaar van een nieuwe Tracon Heavy Duty Plywoodoplegger. Het betreft een 2 assige oplegger met de nodige extra's. Zwerus zit in het dedicated transport en dat brengt wel wat wensen en eisen mee voor het transportmaterieel. De oplegger heeft een thermisch verzinkt chassis, een hardhouten vloer met stalen omega's, een zware stootrand uit een lengte en een extra zware achterbalk van 7,5mm dik staal. De standaard platen vloer heeft al een erg hoge capaciteit, door de ondersteuning van de vele dwarsliggers geeft de TUV een XL keuring af van 9 ton per heftruckasdruk. De zware achterbalk is gekozen omdat er veel wordt aangedokt met de oplegger. Door de zware uitvoering zal deze ook nog na 15 jaar netjes zijn. We hopen dat Zwerus Transport goed uit de voeten kan met deze heavy duty oplegger van ons!

Tweede LZV Combitrain voor Trans-Imex

Transportbedrijf Trans-Imex uit Veghel heeft hun tweede Combitrain in gebruik genomen. De combitrain is geleverd via BAS Trucks, Trans-Imex heeft vrijwel al hun materieel in onderhoud bij BAS. De Combitrain is uitgerust met een Vedecar koelbak in combinatie met een Carrier koelmotor. Vedecar zit qua merk in het topsegment. De opbouw gaat minimaal net zo lang mee als het verzinkte Tracon chassis. Deze combinatie is oerdegelijk gebouwd en gemaakt voor een levensduur van 20 jaar of langer. Wij wensen Trans-Imex veel plezier toe met hun nieuwe LZV Combitrain!

CITY kooiaapopleggers voor Houthandel Goedkoop

Houthandel Goedkoop heeft gekozen voor twee thermisch verzinkte CITY kooiaapopleggers, uitgerust met een stuuras, kantbalk met gatenprofiel en klemrongen. Houthandel Goedkoop maakt intensief gebruik van de kooiaap constructie, voor de gebruiksvriendelijkheid voor hun chauffeurs hebben zij gekozen voor pneumatisch uitschuifbare kokers, met een druk op de knop zorgt dit systeem ervoor dat de kokers binnen enkele seconden in- of uit te schuiven zijn.

Oplegger voor ESPV via Bluekens

Bluekens Truck en Bus uit Breda heeft aan ESPV een plywood kastenoplegger geleverd. De oplegger is aan de binnenkant bekleed met vilt om de lading zo heel mogelijk te kunnen vervoeren. Daarnaast heeft de oplegger ook een achtersluitende laadklep.

Demo oplegger voor Nebim Belgie

Tracon dealer Nebim uit Belgie heeft een Tracon demo oplegger aangeschaft om klanten kennis te laten maken met Tracon.

Gestuurde Kooiaapopleggers voor Cevotrans uit Oisterwijk

Kooiaapopleggers zijn vaak erg rijk uitgerust, ook deze opleggers van Cevotrans zijn daar een mooi voorbeeld van. Het bedrijf rijdt met dakelementen en isolatieplaten in alle vormen en maten. Een hydraulisch bediend hefdak, uitneembare plankhouders op alle rongen, kopschot en achterportaal en een zware kooiaapaansluiting zijn de meest opvallende opties. Ook dit bedrijf heeft bewust gekozen voor een geheel thermisch verzinkt chassis!

4 schuifzeilopleggers en 4 plywoodopleggers voor Beekman Transport

Beekman Transport uit Apeldoorn heeft onlangs 4 schuifzeilopleggers in gebruik genomen. De opleggers zijn verkocht door Tracon dealer Harbers Volvo Trucks uit Apeldoorn. De opleggers zijn uitgerust met een hardhouten vloer met omega's, thermisch verzinkt chassis en een zware opbouw.

2 opleggers voor Charlier R.& Zonen bvba

Volvo Truck Center in Duffel (BE) heeft 2 nieuwe schuifzeilopleggers met 2 nieuwe Volvo FH trucks afgeleverd aan Charlier transport uit Overijsse.

Combitrain en volgoplegger voor Sluyter Logistics

Sluyter Logistics uit Moerdijk heeft een nieuwe LZV combinatie in gebruik genomen.

Plywood oplegger voor Kossen transport

Tracon dealer Van der Linden van Sprankhuizen uit Broek op Langedijk heeft de eerste verkochte Tracon oplegger afgeleverd aan Kossen Transport. De oplegger is volledig in kleur gespoten.

Combitrain voor Electronics Logistics uit Zeewolde

Electronics Logistics uit Zeewolde heeft naast twee opleggers ook een plywood Combitrain in gebruik genomen. De Combitrain vormt samen met de nieuwe 13.60 oplegger een mooie combinatie. Deze Combitrain is net als de opleggers verzinkt en voorzien van een Dhollandia laadklep. Voor het vastzetten van de lading zijn aan de binnenzijde 2 combirails gemonteerd. We wensen Electronics veel succes met dit prachtige span!

Mega schuifzeiloplegger voor D.J. Middelkoop

D.J. Middelkoop uit Nieuw-Vennep heeft een Tracon schuifzeiloplegger in gebruik genomen. De oplegger heeft een koppelhoogte van 95 centimeter, waarmee je een hoge binnenhoogte krijgt. In combinatie met een handbediend hefdak zorgt dat ervoor dat de maximale hoogte van de lading 2,97 meter is! Met dit hefdak kan het dak maximaal 40 centimeter omhoog gebracht worden. Om deze lading binnen in de trailer te houden heeft de oplegger antidiefstalzeilen, een TIR koord en een TUV-certificaat. Wederom wensen wij de firma Middelkoop veel werkplezier met deze oplegger!

Schuifzeiloplegger voor Karsten Transport

Karsten Transport uit Appelscha heeft een nieuwe Tracon schuifzeiloplegger met een Dhollandia 2 tons ondersluitende laadklep in gebruik genomen. De oplegger heeft een vlak kopschot waardoor er strak geladen kan worden, het kopschot is uitgerust met demontabele plankhouders. Verder zijn het chassis, de voor- en achterkant en de velgen in kleur gespoten. Het chassis is KTL behandeld met een zinkbad om roest te voorkomen. Wij wensen Karsten veel veilige kilometers toe met deze oplegger!

2 plywood opleggers voor Electronics Logistics uit Zeewolde

Electronics Logistics uit Zeewolde heeft 2 nieuwe plywood opleggers in gebruik genomen. De opleggers zijn beide verschillend. De eerste meet een lengte van 13,62 meter en heeft achterdeuren en een onderschuivende laadklep. Deze oplegger heeft 2 dubbellucht assen, waarvan de achterste gestuurd. De andere oplegger is 11,20 meter lang en heeft een achtersluitende laadklep en aan de rechter achterzijde een zijdeur. Wij wensen de firma Electronics veel werkplezier met deze mooie opleggers!

Oplegger voor Semler recycling

Bas Trucks uit Veghel heeft een nieuwe Tracon schuifzeiloplegger afgeleverd aan Semler recycling uit Son. De schuifzeiloplegger heeft een achtersluitende laadklep en 3 assen waarvan de laatste as gedwongen gestuurd is. Semler heeft gekozen voor een thermisch verzinkt chassis, deze ultieme oppervlaktebehandeling zorgt ervoor dat roest wordt voorkomen en de oplegger makkelijk een levensduur van 15 jaar haalt. We wensen Semler veilige kilometers toe met de nieuwe oplegger!

Oplegger voor Beentjes

De firma Beentjes uit Haarlem heeft recent een plywood oplegger in gebruik genomen. De oplegger heeft een achtersluitende laadklep en aan de binnenzijde heeft de oplegger een stootrand uit 1 lengte, vastgelast aan het chassis.

4 opleggers voor Faro

Faro Waspik heeft 4 Heavy Duty schuifzeil opleggers aan haar wagenpark toegevoegd. De opleggers zijn naast een KTL chassis voorzien van een hardhouten vloer, een standaard tracon chassis met een 18 tons nek en een geheel verzinkte opbouw. De stalen delen van het kopschot worden standaard bij ons verzinkt, daarna met de hand opgeschuurd, behandeld met epoxyprimer en in kleur naar keuze gespoten. Dit zorgt ervoor dat roest wordt voorkomen. De filosofie van Tracon is opleggers zo robuust mogelijk bouwen met een zo lang mogelijke levensduur.

3 Heavy Duty City opleggers voor wasserij Blycolin

Wasserij Blycolin met vestigingen in Nederland en Belgie heeft 3 city opleggers in gebruik genomen. De opleggers zullen worden ingezet voor het halen en brengen van wasgoed. Speciaal voor dit werk is de oplegger volgens de maatvoering van de klant gebouwd. Blycolin heeft gekozen voor zware kastenopleggers, uitgerust met een zwaar achterportaal en kopschot. Het chassis heeft een technische schoteldruk van 18 ton. De opbouw is verzinkt en gespoten en het chassis is thermisch verzinkt. Blycolin heeft gekozen voor een achtersluitende laadklep van D'hollandia omdat ze veel laad -en los adressen hebben zal deze intensief gebruikt worden. Hierbij is centrale vetsmering van het merk Groeneveld voor de assen en de laadklep een logische keuze van Blycolin. We wensen Blycolin veilige kilometers toe met de 3 nieuwe Tracon City opleggers!

Luxe City oplegger voor Quaron

Tracon dealer Bas Veghel heeft aan Quaron een 2-assige city oplegger geleverd. De oplegger heeft aluminium huifborden van 400 mm hoog die Quaron gebruikt als een zgn. stootrand en daarboven een viertal aluminium rongen. De City oplegger heeft 2x10 tons assen en banden en is uitgerust met een D'hollandia achtersluitende laadklep, het platform is geheel dicht voor reclame. Ook Quaron heeft de filosofie om materieel in te kopen met een zeer lange levensduur, de oplegger is geheel thermisch verzinkt, zowel het chassis als de opbouw. Roest komt dus niet meer ter sprake. Verdere opties zijn een luxe RVS kist, ADR bord, XL 27 tons certificaat en een camera op de achterzijde. Quaron heeft in deze gekozen voor de mix BAS - Tracon, uitstekende service gecombineerd met een kwaliteitsoplegger. We wensen Quaron veel plezier toe met hun nieuwe City oplegger!

3 Schuifzeilopleggers voor Ploeger

Ploeger Logistics heeft 3 schuifzeilopleggers in gebruik genomen. De opleggers worden ingezet voor Alcoa. De oplegger is voorzien van full-color zeilen en een maatwerk rongenopberging aan de achterzijde van de oplegger. Wij wensen Ploeger veel succes met deze mooie opleggers!

Middenasser voor Ploeger

Ploeger Logistics uit Harderwijk heeft recent een middenas aanhangwagen in gebruik genomen. De aanhanger is geheel volgens de wensen van de klant samengestelt en voorzien van een Renova bakken schuifsysteem.

2 opleggers voor D.J. Middelkoop

Ervaren Tracon rijder D.J. Middelkoop uit Nieuw-Vennep heeft 2 schuifzeil opleggers in gebruik genomen. De opleggers zijn voorzien van LZV voorbereiding om als achterste voertuig in een LZV combinatie te rijden. Veel voertuigen in het wagenpark van Middelkoop zijn voorzien van een LZV certificering met de benodigde aansluitingen. Hiermee kan bijna elke mogelijk LZV-combinatie gevormd worden. Dit bespaart niet alleen uit op de lange ritten, maar ook als er vaak ongekoppeld moet worden.

Schuifzeiloplegger voor Max Wolf

Bas Veghel heeft onlangs een nieuwe Tracon oplegger en een nieuwe Volvo FM afgeleverd aan Max Wolf. De oplegger is voorzien van een FlexStrap systeem om de lading snel en veilig vast te kunnen zetten. In plaats van het standaard GFK dak is gekozen voor een aluminium dak.

Combitrain koeler voor Trans-Imex

Bas Volvo uit Veghel heeft aan Trans-Imex ook uit Veghel de eerste Tracon Combitrain Vedecar koeler geleverd. Deze koel Combitrain is naast een goede en degelijke koelcarrosserie voorzien van een Carrier Vector 1350 koelmachine en een Dhollandia onderschuivende laadklep.

Limitrans uit Almere neemt nieuwe Tracon Schuifzeiler in ontvangst

De Tracon schuifzeiloplegger is uitgerust met een thermisch verzinkt chassis en een geheel verzinkte opbouw. Bij deze oppervlaktebehandeling gaat het chassis in een bad van 450 graden en gaat het staal een legering aan met het zink. Dit resulteert in de meest ultieme bescherming tegen roest, voor zowel de bovenbouw als het chassis. De stalen delen van de opbouw worden bij ons tegenwoordig standaard verzinkt. Verder is het chassis uitgerust met een zware achterbalk en een robuuste afschoring naar de hoofdliggers, dit om vervorming van de achterbalk met veelvoudig aandokken te voorkomen. Standaard is ons kopschot en achterportaal zeer robuust uitgerust, zoals bij deze oplegger ook duidelijk is te zien. Kortom een echte Heavy Duty Schuifzeil oplegger, geproduceerd voor een levensduur van 20 jaar of langer. Verder is de oplegger uitgevoerd met een D’hollandia ondersluitende laadklep, hardhouten vloer met omega’s en 2 asliften. We wensen Limitrans vruchtbare ritten toe met hun nieuwe Tracon oplegger!

Schuifzeiloplegger voor Standby Logistics

Recent heeft Tracon een schuifzeiloplegger afgeleverd aan Standby Logistics uit Hoofddorp.

Schuifzeiloplegger voor Huisman Transport

Tracon dealer Bas, vestiging Nijmegen heeft een 2-assige schuifzeiloplegger aan Huisman Transport uit Druten afgeleverd. De oplegger is voorzien van een zware RVS achterkant voor extra stevigheid en een mooie look. Verder heeft de oplegger een achtersluitende laadklep.

4 schuifzeilopleggers voor Van Dijk Volvo

Onze dealer Van Dijk uit Culemborg heeft 4 Tracon schuifzeilopleggers in gebruik genomen voor de verhuur.

2 plywood opleggers voor Mostert Transport

Tracon heeft aan Mostert Transport uit Leiden 2 plywood opleggers mogen afleveren. De opleggers zijn geheel verzinkt en voorzien van een onderschuivende laadklep met een verzinkte tip en een stootrand uit 1 lengte gelast aan het chassis voor extra sterkte. Tracon wenst ze veel veilige kilometers toe!

Oplegger en truck voor Schelfhaut

Tracon dealer Nebim heeft recent aan Schelfhaut rolluiken uit Dendermonde (BE) een 1-assige schuifzeiloplegger afgeleverd met 3 extra kopschotten en een hefdak samen met een Volvo FM 330 Globetrotter T.

Nieuwe schuifzeilopleggers voor Ploeger

Recent zijn er 3 nieuwe schuifzeilopleggers afgeleverd aan Ploeger Logistics uit Harderwijk. Ploeger Logistics is een logistieke dienstverlener, gespecialiseerd in contract logistiek en contract vervoer. Het betreft hier opleggers die rijden voor Maars Living Walls, een bedrijf gespecialiseerd in systeem wanden, tevens uit Harderwijk. Ronald Bos van Ploeger heeft voor Tracon gekozen vanwege het robuuste en verzinkte chassis gecombineerd met een degelijke opbouw voor een lange levensduur. Zo is de opbouw voorzien van extra rongen en binnenliggende deuren voor extra stabiliteit. Het chassis is voorzien van een constructie voor een meeneemheftruck. Uiteraard is ook deze constructie verzinkt. Vóór in de oplegger is tegen het kopschot een uitneembaar contragewicht geplaatst.

Combitrain voor Van den Heuvel

Tracon heeft aan Van den Heuvel logistiek een schuifzeil Combitrain afgeleverd.

2 Combitrains voor Leen Bakker

Leen Bakker uit Raamsdonksveer heeft 2 plywood Combitrains in gebruik genomen. Met deze Combitrain willen zij besparingen realiseren op zowel chauffeurs als trucks.

20 Open Heavy Duty opleggers voor Holterman

Onlangs heeft Tracon 20 Open Heavy Duty opleggers geleverd aan Holterman Wapeningsstaal in Markelo. De opleggers zijn geheel verzonken en voorzien van zware 10 ton's trekogen. Als maatwerk voor Holterman is er een inzetbaar tweede kopschot ingebouwd. Hierdoor komt de uitstekende lading in de bochten niet tegen de truck aan en zijn de gewichten van de lading beter verdeeld.

Negen Tracon trailers voor Van den Haak

In samenwerking met Volvo Van Dijk is medio dit jaar dealer geworden van Tracon Trailers en heeft nu al de eerste aflevering! Een serie van negen degelijke schuifzeilopleggers aan Van den Haak TransMission in Geldermalsen. Van den Haak is gewend om lang door te rijden met zijn trailers en verlaagt daarmee fors de kilometerkosten. Voor een lange levensduur is het van groot belang dat de opleggers van goede kwaliteit zijn en deze op tijd en goed onderhouden worden. Deze combinatie kan Van Dijk nu perfect aanbieden. Zij waren al jarenlang partner voor het onderhoud van het wagenpark van Van den Haak en nu ze dealer zijn van Tracon kunnen ze ook de trailers leveren.

Van Dijk heeft geadviseerd bij de samenstelling van de trailers om zo te komen tot een trailer met lage kilometerkosten. De tweeassige schuifzeilopleggers zijn daarom voorzien van een degelijk chassis geschikt voor maar liefst 18 ton technische schoteldruk. Om roest te voorkomen is het chassis en de bovenbouw thermisch verzinkt. Alle onderhoudskosten zijn ondergebracht in een onderhoudscontract bij de vestiging van Van Dijk in Geldermalsen. Wij wensen Van den Haak veel goede kilometers toe met lage kosten!

LZV-combinatie voor Middelkoop uit Nieuw Vennep

Aan een van onze trouwe klanten, de firma Middelkoop uit Nieuw Vennep, hebben wij een 3 assige schuifzeil oplegger en een 2 assige Combitrain afgeleverd. De oplegger is voorzien van een vangmuilkoppeling, zodat er nog een volg aanhangwagen achter kan worden gekoppeld. Verder heeft de oplegger een laadklep, liftas, antidiefstalzeilen en een Dhollandia laadklep. De Combitrain is evenals de oplegger voorzien van antidiefstalzeilen en een ondervouwende laadklep. Wij wensen de firma Middelkoop veel succes met beide voertuigen!

Oplegger voor Volvo truck dealer BAS Veghel

Tracon heeft onlangs een 2-assige oplegger aan de BAS groep geleverd.

Container chassis met x-sturing voor Tieleman Transport

Volvo Garage Kant te Hulst heeft een x-gestuurde Tracon containerchassis mogen afleveren aan Tieleman Transport in Kloosterzande. Dit chassis is ideaal als er gedraaid moet worden op plekker met weining ruimte. Wij wensen Tieleman Transport veel veilige werkuren toe met deze nieuwe Tracon Trailer!

Drie gestuurde schuifzeilopleggers voor Wesseling

Samen met Volvo Group Truck Center Rijnsburg heeft Tracon Trailers drie gestuurde schuifzeil opleggers afgeleverd aan Wesseling Logistics in Sassenheim. Hiervan zijn er 2 uitgerust met 2 assen en 1 oplegger met 1 gestuurde as. De keuze voor Tracon is gemaakt vanwege de degelijkheid en daarmee de lange levensduur. De opleggers zijn voorzien van een extra zwaar RVS achterkader en een zijdeur. Zo hoeft de achtersluitende laadklep niet altijd geopend te worden bij het lossen. Dit bespaart tijd en dus geld.

City Schuifzeloplegger voor van de Hoef Logistiek uit Ede

Onlangs heeft Tracon een elegante schuifzeiloplegger geleverd aan van de Hoef Logistiek uit Ede. Het gaat om een 1-assige oplegger met Tridec sturing met een lengte van 11.10 m. De trailer is uitgerust met de volgende opties: 2 tons D'hollandia laadklep, accubak en hardhouten vloer. De oplegger is zeer wendbaar en ideel voor stadsdistributie. We wensen van de Hoef Logistiek vruchtbare kilometers toe met de nieuwe Tracon oplegger!

Motorwagenopbouw voor D.J. Middelkoop

Recent hebben wij een motorwagenopbouw mogen afleveren aan D.J. Middelkoop te Nieuw-Vennep. De vrachtwagen is uitgerust met het nieuwe concept Tracon motorwagenopbouw. Hierin is het dak standaard voorzien van GFK dak met lichtbaan. Deze heeft als voordeel dat het lichtdoorlatend is en toch warmtewerend. Ook heeft deze truck een achtersluitende Dhollandia laadklep.

Vier schuifzeiltrailers voor Veens Herveld.

Aan een van onze trouwe klanten, Veens Herveld Transporten uit Andelst, hebben wij vier nieuwe Tracon trailers geleverd. De trailers zijn voorzien van 3 SAF assen waarvan 2 liftassen en een palletkist. Verder zijn het kopschot en de deuren in RAL kleur gespoten. Twee trailers zijn voorzien van een kooiaap constructie. Ook deze trailers hebben verzinkt chassis voor een zo lang mogelijke levensduur. We wensen Veens Herveld Transporten veel veilige werkuren met deze trailers toe!

Drie Tracon’s voor Oerlemans Plastics uit Giessen.

Oerlemans Plastics heeft geïnvesteerd in drie nieuwe schuifzeilopleggers met Tridec sturing. Oerlemans is wereldwijd een leverancier voor hoge kwaliteit specialistische verpakkingen en folies. De opleggers zijn uitgerust met een achtersluitende laadklep van het merk D’hollandia en zwaar afgeschoorde rongpotten in het midden van de vloer. Het gehele chassis is thermisch verzinkt als ultieme bescherming tegen roest en de opleggers hebben een centraal smeersysteem voor de smering van de laadklep en het stuursysteem. Deze opties maken de opleggers extra duurzaam. We wensen Oerlemans Plastics veel plezier toe met de nieuwe Tracons!

City oplegger voor Technowand

Technowand uit Aalten heeft een nieuwe Tracon schuifzeiler in gebruik genomen. Het gaat om een 2-assige city variant waarbij de laatste as Tridec gestuurd is. De uitrusting bestaat verder uit een kooiaap aansluiting, thermisch verzinkt chassis, aslift en een hefdak. Technowand is producent en installateur van systeemwanden en glaswanden. Iedere systeemwand produceren ze in eigen huis. Hierdoor kan het bedrijf zeer snel leveren. Daar hoort een betrouwbare en degelijke trailer bij, voor Technowand is dit hun tweede Tracon. We wensen Technowand veel plezier toe met hun nieuwe Tracon oplegger!

LZV Combitrain met volgoplegger in gebruik genomen door Adriaanse Transport

Adriaanse Transport uit Raamsdonksveer heeft gekozen voor een LZV Combitrain met een drie-assige 13.62 meter lange Tracon volgoplegger. De combinatie is geheel thermisch verzinkt en heeft doorlaaddeuren, waardoor het geheel sneller geladen en gelost kan worden. Dit zal voor Adriaanse Transport de eerste Combitrain worden. Adriaanse Transport is een echt familiebedrijf met een zeer uitgebreid wagenpark. Verder beschikt Adriaanse ook over een op- en overslag locatie van maar liefst 16.000 m². De gloednieuwe rode LZV Combinatie schittert sinds kort op de Nederlandse wegen. We wensen Adriaanse vruchtbare ritten toe met zijn Tracon LZV combinatie!

Vijf LZV Combitrains voor van den Broek Logistics uit Helmond

LZV speelt een steeds belangrijkere rol in Nederland De innovatieve Combitrains met hun uitschuifbare asstel hebben daarin een belangrijke positie. De Combitrains zijn flexibel inzetbaar binnen een bestaand wagenpark en hebben bij volledige inzet een korte terugverdientijd. Van den Broek Logistics in Helmond is een voorloper in verantwoord duurzaam ondernemen, de LZV Combitrain past daar helemaal bij. Van den Broek heeft 5 Combitrains gekocht bij Tracon Ecocombi om in te zetten in het huidige wagenpark. Het gaat om 4 schuifzeilers en een koeler. De Combitrains hebben een lengte van 8.10 meter en zijn daarmee te gebruiken met elke willekeurige volgoplegger van 13.60 meter. De Combitrains zijn standaard naloop gestuurd en thermisch verzinkt waardoor roest geen kans krijgt. Verder zijn ze uitgerust met een D’hollandia ondervouwende laadklep, hardhouten vloer, aluminium zijborden en een XL Ladingzekerheidscertificaat. Wij zijn trots om deze complete Combitrains te mogen leveren. Wij wensen van den Broek dan ook vele succesvolle jaren met deze Combitrains toe!

Rossenaar uit Edam neemt elegante Tracon combinatie in ontvangst

Rossenaar uit Edam heeft van de week zijn complete LZV combinatie in ontvangst genomen. Het betreft een oplegger- wipkar combinatie. Deze robuuste combinatie is uitgerust met doorlaaddeuren, heavy duty overrijplaat, een speciale ondervouwende laadklep die in een tweede hogere stand gezet kan worden om het aankoppelen met de vangmuilkoppeling mogelijk te maken. Verder is het chassis thermisch verzinkt voor een langere levensduur en is de gehele opbouw in twee kleuren gespoten. Rossenaar gebruikt de combinatie voor distributievervoer. Wij wensen Rossenaar veel plezier toe met hun gloednieuwe Tracon combinatie!

Vos Transport uit Deventer neemt eerste Tracon LZV Combitrain in ontvangst

Vos Transport uit Deventer heeft de eerste twee Tracon LZV Combitrains in gebruik genomen. De Combitrains worden getrokken door Scania Euro 6-trekkers zodat het geheel een duurzame en efficiente combinatie vormt. Geheel in lijn met de Vos-strategie, omdat zij in 2010 als een van de eerste bedrijven de Lean and Green Award in ontvangst mocht nemen. De LZV betreft een korte Combitrain met uitschuifbaar asstel van 8.10 meter lang waar elke standaard 13.60-oplegger, ongeacht welk merk, achter gekoppeld kan worden. Wanneer de Combitrain met ingeschoven asstel rijdt ontstaat er een korte oplegger, waardoor de combinatie een volwaardig alternatief voor de bakwagen vormt. Op de Combitrain is een Dhollandia ondervouwende laadklep gemonteerd, zodat hij breed inzetbaar is. Vos Transport gaat met deze eerste twee Combitrains proefdraaien op vaste trajecten. Als de proef slaagt, zullen er meer Combitrains ingezet gaan worden. Vos heeft al een optie op nog eens 8 Combitrains bij Tracon.

Serie met LZV voor DB Schenker

Tracon Ecocombi heeft een serie opleggers geleverd aan DB Schenker in Tilburg. Een deel van deze voertuigen zijn LZV's. De primeur van de eerste verzinkte Combitrain zit daar ook bij. Het is een korte Combitrain met een 8 meter laadbak met een ondervouwende Dhollandia laadklep. In deze configuratie is het een ware concurrent voor de bakwagen! Kenmerkend voor de opleggers die geleverd zijn, is de degelijkheid en roestwerendheid. Zware RVS-achterkaders en een zware stootlijst binnenin van 40 cm. hoog en 5 mm. dik, uiteraard ook verzinkt. En zoals u gewend bent van Tracon een degelijk gelast chassis. Alles is gericht op een lange levensduur van onze opleggers!

Serie voor Van Uden

Tracon Trailers heeft een serie van 13 opleggers afgeleverd aan Van Uden, vestiging Nederasselt. Allemaal met een plywood opbouw, roldeur en volbad thermisch verzinkt chassis. Geheel ontworpen voor een lange levensduur.

LZV Combitrain Middelkoop

Aan D.J. Middelkoop is de eerste van twee LZV-combinaties afgeleverd. De combinatie is opgebouwd uit een korte 8.100 mm.-Combitrain met een schuifbaar asstel, met daarachter een gestuurde 13.600 mm.-oplegger. Beiden met een Tracon heavy duty Plywoodopbouw, compleet met doorlaadmogelijkheid. Bijzonder is de laadklep op deze korte Combitrain. In deze configuratie is het een ware concurrent van de bakwagen!

Schuifzeiloplegger voor Gerrits Transport

Onlangs heeft Gerrits Transport Winssen een drie-assig-gestuurde schuifzeiloplegger in ontvangst genomen.

Serie van 18 LZV-opleggers voor Stamhuis

Voor de Stamhuis Groep hebben wij een serie van achttien LZV-opleggers geleverd volgens het city-city concept. Stamhuis is gespecialiseerd in de opbouw van complete winkelformules. Bij het aanpassen of opbouwen van een winkelformule is snelheid van groot belang. Stamhuis heeft gekozen voor city-city-combinaties met doorlaaddeuren. Met deze combinatie is het mogelijk over de gehele LZV-lengte te laden of lossen zonder te ontkoppelen. De afzonderlijke city-opleggers zijn zeer flexibel in gebruik en zijn daarom inzetbaar tot in de kleinste binnenstad. Door deze brede inzet is het logistieke proces sterk vereenvoudigd.

LZV-schuifzeiloplegger voor Middelkoop Nieuw-Vennep

Voor Middelkoop in Nieuw-Vennep hebben wij een nieuwe schuifzeiloplegger geleverd. Het bijzondere aan deze oplegger is de combinatie van een ondervouwende laadklep en een vangmuilbok voor LZV-gebruik. Achter deze oplegger kan een middenasser gekoppeld worden. Van Middelkoop hebben wij inmiddels een serie LZV's als opdracht aangenomen, bestaande uit combitrains met volgopleggers.

LZV's voor Van den Heuvel uit Uden

Voor Van den Heuvel uit Uden hebben we twee LZV-combitrains mogen leveren in heavy duty kast-uitvoeringen. Deze zijn gaan rijden in city-city-combinatie. Onder de combitrain is een Dhollandia ondervouwende laadklep gemonteerd met een 1800 mm. plateau. De kasten zijn uitgevoerd met een 5 mm. dikke stootrand van 400 mm. hoog. De kasten zijn verzinkt en uit n lengte vervaardigd.

Nieuwe bakwagens en middenassers voor E. van Wijk

Voor E. van Wijk uit Giessen hebben we een serie bakwagens en middenassers met schuifzeilopbouw mogen leveren. Door onze goede samenwerking met Duijster Carrosserie kunnen wij onze klanten nu een complete combinatie aanbieden, inclusief bakwagenopbouw. Voor E. van Wijk staan inmiddels ook nieuwe opleggers in bestelling.

Serie LZV's voor Nabuurs/Opzeeland

Voor Opzeeland uit Hedel hebben wij een serie LZV's mogen leveren in heavy duty kasten-uitvoering. De LZV-combinaties bestaan uit een twee-assige-combitrain en een twee-assige city-oplegger. De combitrain is voorzien van een ondervouwende Dhollandia-laadklep met 1800 mm. plateau. De opbouw is voorzien van een aangelaste stootrand van 400 mm. hoog (deze is verzinkt en uit n stuk).

Serie opleggers voor Verploegen

Voor onze vaste relatie Verploegen uit Niftrik hebben wij opnieuw een serie van zes stuks heavy duty schuifzeilopleggers mogen leveren. Kenmerken van deze opleggers zijn de meegespoten assen, de velgen en de steunpoten.

Serie opleggers voor Speedliner

Voor Speedliner in Oisterwijk hebben wij een serie van negen opleggers geleverd: deels met gestuurde assen, deels met starre assen. Enkele hiervan zijn uitgevoerd met een kooiaap-aansluiting.

Timtrans kiest al jaren voor Traconkwaliteit!

Timtrans heeft al vele series Tracons rijden. Met recht een tevreden klant dus. Timtrans kiest voor de heavy duty-kwaliteit. De materiaalkeuze (UNP160 en IPE100) geeft al aan dat deze opleggers gemaakt zijn voor jarenlang zwaar en intensief gebruik. Ook dit jaar mochten wij er weer acht afleveren.

Veens gaat met Tracons rijden

Veens uit Herveld gaat rijden met Tracons.

Opzeeland kiest voor Tracons

Jan van Opzeeland uit het Brabantse Heeswijk heeft een serie Tracon-schuifzeilers en een plywoodoplegger in gebruik genomen.

Serie voor Van Lankveld

Ook Van Lankveld kiest al jaren voor de kwaliteit van Tracon Trailers. Dit jaar hebben we weer een serie mooie schuifzeilopleggers afgeleverd.

Dolly's voor Van den Heuvel Uden

Een serie van meerdere dolly's voor Van den Heuvel uit Uden in zeer lage uitvoering.

Eerste uit een serie Combitrains voor Ruttchen/Mandemakers

Voor Mandemakers hebben we een serie combitrains gebouwd in city-uitvoering, lengte 10.50 meter, zodat erachter nog een combitrain meegenomen kan worden of een reguliere citytrailer. De Combitrains zijn uitgevoerd met een onderschuivende laadklep. De laatste as is een naloopas. Carbouw, de carrosserieafdeling van Ruttchen, heeft de opbouw verzorgd in snaplock uitvoering.

Serie Dollies voor Van den Heuvel uit Uden

Container Combitrain voor Hertoghs

Multifunctioneel chassis, te gebruiken in LZV-configuratie met een 20"-container voorop. Ook stand alone te gebruiken voor 1x 40", 2x 20", of 1x 20", of 1x 30".

Nieuwe opleggers voor Beentjes Haarlem en Heerhugowaard

Leo de Bruijn

Leo de Bruijn is al jarenlang een trouwe Traconrijder. Zoals bij veel collega-vervoerders is ook hier het besef doorgedrongen dat een Ecocombi ht middel bij uitstek is om de kilometerkostprijs te verlagen. Leo de Bruijn gebruikt voor deze twee LZV-combinaties lage dollies en daarachter koelers met twee gestuurde assen. De nieuwe Ecocombi?s gaan ingezet worden voor de bevoorrading van supermarktketens.

Geranco

CO2-uitstoot schijnt goed te zijn voor de bloemen- en plantengroei. Toch kiest Geranco bewust voor de eigen portemonnee. Door de enorme populariteit van het LZV-concept onder de bloemen- en plantenrijders lijkt het wel of LZV voor de bloemen- en plantensector is uitgevonden. Hoe meer karren er ineens vervoerd kunnen worden, hoe beter het rendement. Vanwege het lage gewicht van de chrysanten en rozen koos Geranco voor een Ecocombi enkelassige dolly. De unieke bouwwijze van de Ecocombi-dollies maakt deze specifiek geschikt voor gebruik in combinatie met gestuurde opleggers. Deze Ecocombi gaat niet alleen efficint met brandstof om, maar ook de bandenslijtage beperkt zich tot een minimum. Goed bezig, die mannen van Geranco!

Hatro Trans

Hatro Trans in Ochten is een zeer tevreden klant van Ecocombi. Ze hebben inmiddels vijf dollies rijden. Hatro zet de LZV's vooral in voor zijn klant Van Uden.

Plieger

Misschien wel de bekendste LZV op de Nederlandse wegen! Plieger was er in 2004 als n van de eersten bij om met een LZV te gaan rijden. Plieger heeft gekozen voor het concept met twee middenassers achter een bakwagen. Hierdoor is het mogelijk om drie wissellaadbakken mee te nemen. Inmiddels hebben wij drie van dergelijke combinaties via Hartog Est mogen leveren.

Rijschool Kees van Iersel

Om het te leren zul je het beste materiaal moeten hebben. Uiteraard heeft Kees van Iersel zoals vele andere rijscholen gekozen voor een Ecocombi.

Scandinavische dolly

Scandinavische dolly met draaikrans onder de schotel.

Rockwool

Vlug Transport

Vlug Transport rijdt onder andere met een oplegger-middenasser-combinatie.

Houweling Transport

Houweling Transport rijdt met het midenasser-middenasser-concept.

Maters in Huissen

Maters in Huissen heeft gekozen voor een enkelas-dolly vanwege het lage laadgewicht van de oplegger.

Dasko

Combitrain voor Dasko met koelcarrosserie van Heiwo

Versteijnen

Meerdere Combitrains in plywood-uitvoering voor Versteijnen

Wielstel voor Australi

Wielstel voor Australi wordt gebruikt voor het transport van kermisattracties.

Beutech

Gestuurde schuifzeiloplegger voor Beutech

Beentjes

Serie schuifzeilopleggers voor Beentjes

Burgers

Serie middenassers voor Burgers

Huybregts

Drie-assige-Combitrain voor Huybregts met koelcarrosserie.

Geerlings

Plywoodoplegger met zijdeur voor Geerlings

Estron

De eerste Heavy Duty Ferryoplegger voor Estron

Combitrain voor Ierland

Een schuifzeil-Combitrain voor Ierland, de eerste LZV in dat land!

Pieter Smit

Speciale MEGA combitrains voor Pieter Smit, zodat de concerten nog sneller verplaatst kunnen worden. Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=__X8BlErRvU

Technowand

Kooiaap-oplegger voor Technowand

Hela

Er kan weer veel Curry vervoerd worden door Hela

Brabant Intermodal

60 stuks Containerchassis geleverd aan Brabant Intermodal

Kreeft opleidingen

DEKA Supermarkten

Faro

AST Stuulen

Van de Berg Hoofddorp

KLG Europe

AMIX Hardenberg

Rengers Transport

Travhydro Steigers

Gebr. Bekkers Transport

Dit voertuig is aangepast voor het vervoer van een zware Moffett M4. Hiervoor is de voorste as voorzien van een aslift, zodat er voldoende asdruk op de trekas overblijft, indien men leeg rijdt met alleen de Moffett achterop. De Tridec gestuurde achterste as zorgt ervoor dat er op vrijwel elk adres geladen en gelost kan worden. Tracon Trailers bedankt Gebr. Bekkers voor het in ons gestelde vertrouwen.

Paashuis Bedrijfwagens BV

Rebro Transport Service

De huidige LZV-wetgeving leent zich bij uitstek voor het binnenlands vervoer van afzetcontainers en afzetbakken. Elke rit 50% meer lading meenemen? Dat wil toch iedereen! Rebro uit Sprundel is de eerste subcontractor bij opdrachtgever D.P.D. die hiermee van start is gegaan. Rebro rijdt dagelijks meer dan 1000 kilometer tussen de ?hub? van de Deutsche Pakket Dienst in Best en Rotterdam. Tracon Trailers heeft een dolly-oplegger-concept ontworpen om drie afzetbakken mee te kunnen nemen in plaats van twee. Het mooie is dat de kosten voor brandstof, chauffeur en afschrijving van de truck nauwelijks toenemen. De heer Rens verwacht binnenkort nog enkele van deze Ecocombi?s extra op de weg te gaan zetten. Dankzij Rebro is ons milieu weer een beetje schoner, de file een beetje korter en de kostprijs per vervoerde ton per kilometer een heel stuk lager geworden.

Arne Thorsen Spedisjon A/S

Van Den Heuvel Logistiek

Beentjes Transportbedrijf BV

Van der Werf Logistics

Gebr. Versteijnen Transport

Tracon Trailers levert seriematig een aantal modellen vaste ?Heavy Duty?-containerchassis. Ons nieuwste paradepaardje is het twee-assige gooseneck-chassis. Deze voertuigen zullen vanaf dit jaar in grote aantallen dienst gaan doen bij de diverse binnenvaartterminals in Nederland. Bij dit gebruik is een stevige ?No-Nonsense? trailer belangrijk.

Gebr. Versteijnen Transport

Gebr. Versteijnen Transport uit Tilburg (GVT) is de laatste jaren uitgegroeid tot n van de meest toonaangevende logistieke dienstverleners uit het zuiden des lands. Het bijzondere is dat de dolly voorzien is van een eigen rangeeraandrijving, zodat de chauffeur eerst handmatig de oplegger kan aankoppelen en daarna de dolly. Hiermee wordt voorkomen dat de chauffeur te lang bezig is om de aangekoppelde dolly onder de oplegger te krijgen. De enkelas-dolly is immers onzichtbaar in de spiegels van de chauffeur.

De Roos Transport

De Roos Transport uit Deventer is sinds kort de trotse eigenaar van een aantal nieuwe Tracon heavy duty-staalopleggers. De chassis van deze maatwerkvoertuigen zijn geheel in het zinkbad ondergedompeld geweest. De Roos, een bedrijf van de oude stempel, kiest met deze voertuigen voor een stuk kwaliteit. Dit jaar zullen door Tracon Trailers acht van deze onverwoestbare wagens aan De Roos worden afgeleverd.

KLG Europe

Kuijken Logistics Group uit Eersel was een van de eerste grote transporteurs die eind 2005 als proef met een Tracon schuifzeiloplegger ging rijden. Deze eerste oplegger doorstond de test met glans. Inmiddels rijden er zeven aanhangwagens, 40 ?Double Stock?-kastenwagens en een groot aantal schuifzeilopleggers. Allemaal in heavy-duty-uitvoering en met duurzame verzinkte of geschoopeerde chassis.

Moeijes Internationale Transporten

Moeijes uit Zwaag, n van de meest toonaangevende bedrijven op het gebied van koelvervoer, heeft de eerste Tracon LZV-combi in gebruik genomen. Het betreft hier een FRC-combinatie met een binnenhoogte van 2900 mm.! De revolutionaire Michelin 255/60R19?5?-banden maken het gebruik van schijfgeremde 19?5?assen mogelijk. Normaal zou een dergelijke binnenruimte alleen mogelijk zijn met 17?5?assen, waarop geen schijfremmen verkrijgbaar zijn. Om het weggedrag te bevorderen en om bandenslijtage te reduceren heeft Moeijes gekozen voor naloopgestuurde drie-assige opleggers. Deze opleggers worden gebruikt in combinatie met zeer lage dolly?s met een koppelhoogte van 910 mm.. Moeijes Internationale Transporten bezit een zeer unieke LZV-combinatie, die niet alledaags is in de transportwereld.

Verhoek Europe

Flashlight Rental

Timtrans Schijndel

Kipper

Tracon Trailers is begonnen met de ontwikkeling van kipperopleggers. Het betreft hier een oplegger met een stalen chassis en een aluminium 30m3 bak. Het eigen gewicht van dit voertuig in deze “lange - lage Scandinavië uitvoering” is ca. 6150kg. Tracon Trailers gaat met deze gunstig geprijsde kipper in Scandinavië de strijd aan met de leveranciers van volledig aluminium kippers. Een kipper met aluminium bak in de kortere Nederlandse 27m3 uitvoering gaat zo’n 5500kg wegen. Daarnaast levert Tracon Trailers ook modellen met stalen of Hardox bakken.

Spaansen